torsdag 13 februari 2014

Guideservice är sålt


Nu har Rose-Marie Strand tagit över rodret av Guideservice i norra Uppland. Jag är verkligen jätteglad att det är Rose-Marie, som fortsätter att utveckla företaget, som jag startade för femton år sedan. Hon är en person som sprutar av entusiasm och energi. Hon har tusen idéer och en framtidstro som kan försätta berg. Med sin enorma idérikedom är jag övertygad om, att hon kommer att få företaget att blomstra som aldrig förr.
                                    
Rose-Marie vill gärna fortsätta att guida på de platser, som jag har gjort tidigare. Nu hjälper jag henne med faktauppgifter, råd och tips både om arbetet som guide och som småföretagare och hur hon själv skriver och lägger in nya bilder på hemsidan. Nu är det Rose-Maries kontaktuppgifter som finns på www.guideservice.nu. Jag önskar Rose-Marie all lycka och framgång med de nya arbetsuppgifterna och all den glädje som det är att möta alla tacksamma och positiva gäster.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar