måndag 25 november 2013

Söderfors fotoklubb


För att förhoppningsvis kunna lära mig mer om fotografering, har jag börjat att vara med på Söderfors fotoklubbs möten. Att träffa andra som delar samma intresse och som har fotat länge, ”i hela sitt liv”, hoppas jag att jag kommer att snappa upp en del råd och tips.
                                  
Väldigt lämpligt blev det, att Lotta Lund redan andra gången visade hur man kan använda bildbehandlingsprogrammet Lightroom. Det var fler i gruppen som hade önskat att Lotta skulle gå igenom möjligheterna i programmet. Själv hade jag nyligt köpt det, men inte börjat att sätta mig in i dess funktioner. Lotta fortsatte även nästa gång med genomgång av programmet. Väldigt bra att få lyssna till hennes kunskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar